Wyszukiwarka

środa, 2 kwietnia 2014

Osiemnaście lat!

Mamo, Tato, dziękuję za prezenty! To właśnie w tak ważnym momencie jak skończenie osiemnastu lat chciałbym Wam powiedzieć, o czym myślę przy zdmuchiwaniu świeczek od ładnych paru lat! Jestem podekscytowany tą chwilą, a jednocześnie nie mogę się doczekać, aby poznać Waszą reakcję!

Zaraz zaraz, nie tak szybko, najpierw chciałbym zadać Wam jedno podstawowe pytanie. Czy macie marzenia? Głupie pytanie, skoro odpowiedź jest oczywista! Oczywiście że macie! I to właśnie dzisiaj, w moje urodziny, zebrałem swoje wspomnienia i przypomniałem sobie o momencie, w którym pomyślałem sobie: "Po co marzyć o rzeczach odległych skoro i tak się ich nie spełnia? Po co zawracać sobie tym głowę? Ale chwilka, Kuba, a może tak, może tak warto skupić się na tych marzeniach? Może sprawisz,by coś niemożliwego naprawdę do Ciebie przyszło?" Od tego czasu sukcesywnie zwiększałem swój zapał do tej myśli, aż dzisiaj mogę śmiało powiedzieć, że ten zapał jest przeogromny!

Mam marzenie, które już nie wydaje mi się tak odległe, a na tym blogu chciałbym opisać jak ono się spełnia! Do tego jeszcze daleka droga, aczkolwiek siły mam mnóstwo! No ale dobra, ja tutaj próbuję coś napisać od serca, a nawet nie przeszedłem do sedna sprawy. Sprawa wygląda tak:

Marzę o studiach w Wielkiej Brytanii!
 
Jako, że pora spać, urodzin koniec, zostawiam Was w niewiedzy o mnie, gdyż na więcej przyjdzie pora już niedługo.

 


Mam nadzieję, że ten blog zainspiruję innych do podjęcia tak ważnych decyzji i do spełniania swoich marzeń! Również powinien pomóc mi w chwilach zwątpienia, których pewnie nie będzie brakować.

Uznałem, że głupio tak zaczynać bloga od przedstawienia się, więc może skończę na tym.
Cześć, jestem Kuba (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz