Wyszukiwarka

niedziela, 24 sierpnia 2014

Some info about me

Niestety, nadchodzi już koniec wakacji, które odkąd pamiętam, uważam za najlepszy czas, pełen przygód, podróży i robienia na co ma się ochotę. Co roku nie mogłem znieść uczucia, że to już koniec, trzeba wracać do szkoły. Jednak tym razem jest trochę inaczej. Tak bardzo nie mogę doczekać się złożenia swojej aplikacji, że jestem gotów porzucić moje wakacje. Pora więc, abyście dowiedzieli się co nieco o moich planach.

Matura nadchodzi wielkimi krokami (o boziu, nie wierzę, że to mówię :O), a ja oczywiście nie czuję się w ogóle przygotowany. Będzie jeszcze jednak na to sporo czasu. Wiem jednak, to co jest w tym momencie najważniejsze - co chcę zdawać. Oprócz przedmiotów obowiązkowych pisemnych i ustnych postanowiłem podejść do:

matematyki
fizyki
angielskiego

Oczywiście wszystkie na poziomie rozszerzonym. Mam nadzieję, że to pozwoli mi dostać się gdzieś na mój wymarzony kierunek, czyli Computer Science. Choć nie mam dużego doświadczenia w informatyce, to od razu gdy przeczytałem o tym kierunku, wiedziałem że muszę tam iść. To jedyna dziedzina, w której widzę siebie na studiach. Oprócz tego zostaje mi do zdania test językowy IELTS, do którego prawdopodobnie podejdę po maturze.

A do mojego planowego złożenia aplikacji zostało mi około ponad miesiąc. Oczywiście można to zrobić do 15 stycznia, jednak chciałbym zrobić to wcześniej, aby mieć więcej czasu na naukę oraz być może źle myślę, ale by podwyższyć moje szanse w otrzymaniu oferty. Podanie można złożyć na max 5 pozycji, więc polecam wszystkim wariant - 5 różnych szkół na ten sam kierunek. Chyba to pokaże, że naprawdę chcemy studiować daną dziedzinę, a nie tylko dostać się na jakąś uczelnię za wszelką cenę. Jako, że mogę wybrać 5 szkół (których jeszcze oczywiście nie wybrałem), będą one zróżnicowane pod względem poziomu. Wybiorę z dwie szkoły lepsze, do których dostanie się byłoby spełnieniem marzeń, ale również takie średnie oraz słabsze, w ramach asekuracji. Póki co mam upatrzonych około 15 szkół. Życzcie mi dobrych wyborów ! ((:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz