Wyszukiwarka

niedziela, 23 listopada 2014

Whoaaaa, the dreams may come true!

Nie mogłem uwierzyć!
Już jakiś tydzień po złożeniu aplikacji (czyli około 20 października) dostałem pierwszą ofertę!
Radość nie do opisania, pierwszy raz pomyślałem sobie - ONI MNIE CHCĄ, TAK, WŁAŚNIE MNIE, TO MNIE ZAOFEROWALI MIEJSCE (((:

Mówię tutaj o City University, które przysłało mi ofertę na moim koncie na UCAS. Jeszcze bardziej ucieszyłem się, jak zobaczyłem wymagania - nie były one tak wysokie, jakich się spodziewałem. Nie chcę tutaj publikować dokładnych wymagań, aczkolwiek jak ktoś zapyta to chętnie odpowiem :P
Zrobiłem wielki research tego uni i zaczynał mi się on podobać coraz bardziej! Już chyba nawet miałem w głowie, że nie warto czekać na odpowiedzi od innych uczelni, powinienem brać tę!

Nie wiem jak to możliwe, ale tydzień później ogarnęła mnie ta sama radość. Po raz kolejny dostałem maila, iż coś się zmieniło w moim koncie na UCAS. Po raz kolejny logowałem się na konto na komórce pod osłoną mroku. I po raz kolejny zobaczyłem tam, że dostałem ofertę! Queen Mary zaoferowało mi miejsce pod warunkiem ocen bardzo podobnych, co Ciry University. Cieszyłem się bardzo! Ale teraz przede mną pojawił się inny problem : który z nich wybrać? Tym się zajmiemy potem! Choć czuję się już w 100% usatysfakcjonowany, warto jeszcze poczekać na inne uniwersytety! Teraz już mogło być tylko lepiej :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz