Wyszukiwarka

poniedziałek, 1 grudnia 2014

One week to go...

Do mojego, jak kiedyś myślałem, najbardziej nierealnego dnia w życiu pozostał jeszcze tydzień. Tak naprawdę, to dopiero dzisiaj zacząłem przygotowania, które opierają się na stukrotnym przeczytaniu mojego Personal Statement i pomyśleniu o pytaniach, które mogą się narzucić. Następnie staram się odpowiadać na te pytania. Może to śmieszne, ale czasem robię to przed lustrem. Chcę widzieć jak wyglądam i jak mnie słychać, aby możliwie jak najlepiej wypaść. Oczywiście nie piszę gotowych odpowiedzi na prawdopodobne pytania, bo przecież stres będzie tak ogromny, że i tak wszystko zapomnę :P. Do kilku pytań, zagadnień staram się spisać moje myśli, pomysły, zamiary, idee, aby potem swoimi słowami to wszystko opowiedzieć. Bez wcześniejszego zastanowienia się, nawet na pytanie: "Dlaczego chcę studiować Computer Science?" bardzo trudno odpowiedzieć. No i do tego w obcym języku, którego nie znam do perfekcji :<. Ale moim angielskim się nie przejmuję. Pomyślałem sobie, że przecież tak wiele osób z zagranicy odwiedziło Cambridge, że na pewno niejednej przytrafiła się jakaś gafa językowa. Oprócz tego mam zamiar powtórzyć sobie nieco z moich głównych kierunków, których będzie dotykać rozmowa, czyli - informatyka i matematyka. Pewnie i tak nic z tego, co sobie powtórzę nie znajdzie się na rozmowie, ale chociaż będę bardziej pewny siebie!

Teraz tylko przez ten tydzień muszę jakoś zachęcić się do działania! Czasami kiepsko mi to wychodzi (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz