Wyszukiwarka

środa, 1 kwietnia 2015

It's not bad

Minęło trochę czasu od napisania mojego ostatniego posta. Cóż, w sumie nie mam żadnej wymówki. Co najwyżej mogę powiedzieć, że w chyba w życiu każdej osoby prowadzącej bloga są czasy absencji, gdy po prostu nie ma się wielkiej ochoty dzielić swoimi przeżyciami, co często może być spowodowane niepomyślnym biegiem wydarzeń.

Czy u mnie przez ten czas było niepomyślnie? I tak i nie. Oczywiście dostałem odpowiedź z Cambridge jakoś na początku lutego, że mi bardzo dziękują, ale nie przyznają mi miejsca. W sumie zdziwiony nie byłem, rozczarowany też nie. Za to nadal byłem zadowolony, że miałem okazję przeżyć coś, czego nie zapomnę (: . W międzyczasie dostałem ofertę z King's College London, o którym później sporo poczytałem i bardzo mi się spodobał! W sumie te dwie rzeczy uznałbym za pomyślny bieg wydarzeń! Jednak matura już za nieco ponad miesiąc, a ja czuję się bardzo nieprzygotowany! Choć od jakiegoś czasu, oprócz tych powtórek w szkole, prowadzę swoje własne, nie jestem z nich w pełni zadowolony, wiem, że stać mnie na więcej. Ale czy to nie za mało czasu? Nie ukrywam, że już przemyślałem wszystkie scenariusze : co będzie, gdy napiszę maturę tragicznie, co jeśli średnio, a co jeśli świetnie. Oczywiście, oczekuję tego ostatniego i chyba najwyższy czas, żeby nie tylko oczekiwać, ale również działać. Szkoda by było zapamiętać ten czas na całe życie jako porażkę. Postaram się uczynić go sukcesem ((:

3 komentarze:

  1. hej :) Tak z ciekawości, które oferty dałeś w końcu na 1 i drugi wybór a które odrzuciłeś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Jeszcze ostatecznie nie wybrałem. Na pewno napiszę jak zdecyduję (:

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak, gdzie w końcu zaczynasz studia?

    OdpowiedzUsuń